Tuesday, May 17, 2011

11.05 ja 13.05

Kolmapäeval oli siis jälle hüpekas. Trennis olid mina-Angela, Veronika-Benton, Helena-Ermis, Karin-Fryc. Soojendasime õues vana platsi peal, Anks oli suht ok. Tegime seal ka kavaletiharjutusi ja siis oli ka Angela suht hea ja tuli hästi välja. Paljudel seal ei tulnud hästi välja. (okeioke, meid oli trennis ju aint 4 :D ) Kui need asjad tehtud läksime uue platsi peale ja hakkasime normaalseid takistusi hüppama. Esimese korra suutis mulle Angela tõrke teha. :( Böööö. Edaspidi hüppas üle, kuid suht mitu korda sammud ei klappinud- ronis liiga alla või hüppas liiga kaugelt. Veronikal oli ka Bentoniga suht sitt trenn, Helenal ka ei läinud eriti hästi ja Karini kohta ei mäleta. Siis suht saigi trenn läbi, hüppasime parkuuri ka muidu. See oli mingi suht väike parkuur muidu. Igatahes kui õigesti mäletan läks Angela kell 7 ka , siis Mirjamiga.

Reedel oli ikka suht sitt trenn. Koolisõit oli. Trennis oli palju inimesi- mina-Angela, Veronika-Ermis, Helena-Pokker, Karin-Fryc, Stella-Calendula, Isabel-Varuna ja see Leena teiseltpoolttallist oma hobuse Grenaderiga. Pidime seal siis tegema küljendust ja kontragaloppi ja igast värke. Anks mingi nii loll ju et eriti ei mõika küljenduse peale midagi :D Igatahes muidu oleks täitsa hea olnud , kui ta oleks RATSMES olnud. Aga seda ta polnud. Ta mingi vahepeal oli ja siis jälle punnis vastu ja mina ka mingi koba ja nõme ja üldse kõik oli rõve. Teistel jälle mingi hea trenn... Oleks pidanud libiseva panema, järgmine koolisõidukas küll panen. Igatahes meil on 26 mai tallisisesed takistussõidu võistlused, seal on 85cm sest me lähme millagil juunis (kuupäeva ei mäleta) Väänasse ponikarikale. Seda ka et ma saan endale 23 poni prooviks, siis on ta nädala. Nimi on Elkur. Siis selgub kas ostame või mitte. Angela on tõrkuma hakanud ja ma ei tea ma ei saa endaarust temaga üldse hakkama ka ja siis ma pigem teen talle kahju kui kasu... Aga ekspaistab.

Tsau.

No comments:

Post a Comment