Saturday, May 7, 2011

30 aprill, koolisõidu ABC veskas

Lõpuks sain aega kirjutada koolisõidu abcst veskas. Oli siis nii, et läksime hommikul kohale, mingi 10. Ma tõin siis Anksu teiselt poolt ära ja hakkasin patse tegema. Mirjam tegi varustust. Patsid tulid isegi enam-vähem ok, mu ema ka vahepeal aitas veits :D 15 patsi oli vist. Ette panime Mirjami valge lipsu ja võtsin siis enda teki ja Angela halli teki kaasa, aga treiku peale läks ta üldse tekita. Angela läks treikus kõige lõppu ja siis seisis mingi ääre peal. Muidu enne oli Mirjam siis algtasemes ja sai 66,9 % ja jäi kolmandaks. Ega kuklakummi skeemis seal seljas eriti midagi tegema ei peagi. Ma läksin siis ka sõitma ja sain 63,958%, jäin kaheksandaks.
Protsent oli tegelikult suht hea aga see võistlus olid kõik mingi ülearenenud vist :D Skeemi ajal oli Angela suust ülitundlik ja kui peale vaba sammu tahtsin ratsmed kätte võtta ei nõustunud üldse ratsmesse tulema. Lõppkokkuvõttes olen Angelaga rahul, võrreldes eelmise korraga veskas oli ta jumala ok ja ära ei kihutanud. Veronika oli Ermisega 9. , helena Ermisega 10. ja Isabel 12. Kokku oli võistlejaid meie skeemis 12. Charlotte jäi nii As kui ka Lis teiseks. Antsile vastu ei saanud :D Võistluspäev oli ülipikk ja niitu tagasi jõudsime alles mingi 10 ja pool 11 saime koju. Siis ma mingi surin ära. :D

Pilt on Karmeni tehtud ja käimas on soojendus.

Tsautsau.

No comments:

Post a Comment