Friday, March 23, 2012

:)

Nagu näha on eelmisest kirjutamisest möödas jälle pikk aeg. Vahepeal on väga palju juhtunud. Esiteks, viimane trenn enne ruila võistlust oli kohutav. Helena sõitis enne mind, Angela pani tal ühe korra meetrise lattaia peal reaalselt blokki. Siis minuga pani selle sama lattaia peal veel kaks korda blokki. Igatahes ka tema hakkas tõrkuma. :/ Parim trenn lihtsalt mis võiks olla enne võistluseid. Igatahes Ruilas oli nii et Helena pidi sõitma enne mind. Merle veel reedel rääkis peale seda mase trenni kui Helena oma stardikate kohta kiruma läks et aa Helenal tulid suuremad hüpped paremini välja Angelaga kui mul. Vot siis tuli eriline koba tunne. Ma olen Angelaga sõitnud üle kahe aasta, Helena phm 20 korda ja ta sõidab paremini...
Tagasi Ruila juurde. Soojendusel pani Angela Helenal mingi 80cm lattaia ees blokki ja Helena lendas üle kaela saltoga maha kuidagi. Ta vedeles seal maas päris pikka aega ja talle kutsuti kiirabi. :O See oli creepy. Tal on nüüd mingi kaelalüli murd vms ja ei saa üle kuu ratsutada. Igatahes siis ma olin kindel, et ma võistlustel esimesest takistusest kaugemale ei jõua. Aga vot näed jõudsin lausa viimaseni puhtalt, ja siis pudenes latt maha. Ehk siis teisest osast 4kp. Koht oli 17. Kui latt poleks maha tulnud oleks koht olnud 7. :D Veronika sõitis puhtalt, aga kuna Ermis üldse ei liikunud oli ta koht 10. Stellal tuli esimeses osas üks latt maha.

Aga kõige suurem uudis- mul on nüüd oma poni. Tõime ta Hollandist, Hollandi ratsaponi nimi Silvester Going Light. :) Kohapeal hüppasin temaga 100cm parkuuri ja üksikut 120cm. Hüppasin seal veel kahe poniga 120. Lahee . :D Igatahes see nv jälle võistlused. Talverõõmud takistussõidus. (või pigem peaks olema Kevadrõõmud takistussõidus :D ) Lähen Silvesteri ja Angelaga 85 ja Angelaga 90. Merle ei taha mind kohe Silvesteriga 90 panna sest ma temaga nii vähe sõitnud janii. Eks ma siis kunagi räägin ka siin kuidas seal läks. :D

No comments:

Post a Comment