Thursday, March 8, 2012

jälle üle pika aja

Nagunäha pole väga pikka aega jälle kirjutanud. Võtan siis lühidalt vahepeal toimunu kokku.
29. jaanuar oli võistlus veskas.

Seal läks väga hästi, sain Angelaga 85cm kuuenda koha 0kp. :) Auhinnaks rosett + 10 eurot. Veronikal läks Ermisega päris kehvasti, esimesest sai kuidagi üle koos lati maha ajamisega ja teisele tegi tõrke. Kokku siis 8kp. (ülejäänud oli puhas) Helenal oli Angelaga teises osas 4kp. Stella ei käinudki kuna jäi haigeks.
Siis oli meil võistlus teine märts. Meloodiaga sain 60-70cm teise koha. Mellu oli ülitubli- kordagi ei tõrkunud egamidagi. Lihtsalt kuna sõitsin enne Veronikat ei saanud niipalju riskida. Ehk siis Veronika sai Meloodiaga esimese koha. Stella oli Bentoniga kolmas, Kätlin Ermisega neljas ja ma ei mäleta kes viies oli. :D Meid oli kokku vist 10.
Siis oli meil ka 90cm parkuur. Seal oli 6 võistlejat, jäin neljandaks. Anksu ajas teise osa viimase takistuse maha. Tema oli ülitubli, mina rikkusin ära. Helena sai Angelaga I koha. Eriline mase päev oli- mõlemas sõidus saadi mu hobusega esimene koht. Teine oli Veronika Ermisega, kolmas Marit Fryciga.
Peaks ära mainima ka trenni enne seda võistlust kus hüppasin Melluga meetrit. (Y) Samuti oli ta seepäev koolisõidus hästi tubli (soojenduses), tegi ratsmes olles traavis küljendusi väga hästi ja üldse oli hästi tubli.
Eile trennis hüppasin vist 105te Anksiga. Ta on tubli, kuid mina ei saa tema reguleerimisega eriti hakkama. Takistuste vahel kihutab ja siis tuleb takistuse ette lisasamm. Teised küll räägivad et ma sõidan temaga hästi aga endaarust küll mitte.
Laupäev ponikarikas ruilas 85cm. Mina ja Helena Angelaga ning Veronika ja Stella Ermisega.

No comments:

Post a Comment