Thursday, February 24, 2011

23.02.2011

Eile Veronika ei tulnud, sest tal on mingi oksehaigus. Igatahes mu isa viis mind siis mingi 3 niitu. Isabeliga vaatasime kuidas APPI mul ei tule ta nimi meelde Calendulaga hüppas. Mingi 10 inimest vaatas pealt, suht pull oli. Ja siis me olime räigelt naerukrampides koguaeg, Igatahes kui ta lõpetas jalutasime veits Calendulat ja viisime ta ära. Isabel võttis siis Bentoni ja mina Angela ja läksime niitu tagasi. Siis oli kell juba suht palju ja kuna Varuna oli just rautamises või kuskil läks Karin Bentonit kordetama. Ma pidin Angela uuesti ära puhastama sest ta oli tarmotallis juba 1 minuti jooksul kui ta niisama boksi jätsin püherdanud. :S No lõpuks  läksime siis trenni. Angelal oli mingi superpauer sees ja ratsmes  ka eriti olla ei tahtnud... Kohe on tunda kui teised sõitnud on. Siis hakkasime hüppama. Kõik hüpped nägid välja sellised- pööre KIHUTAME , takistus AEGLUSTAME ülehüpatud NÜÜD VÕIB KIHUTAMISES MAAILMAREKORDI TEHA!!!  Täiesti haige... Parkuuris ta ka hullult kihutas ja ma ei saanud ühes raskes reas järgmisele takistusele enam pihta... Ega teistel ka eriti hästi ei läinud...
Pärast trenni siis viisin mina Angela ja Stella Bentoni ära. Kerttu oli juba ees läinud ja pani Ermise valmis. Panime  siis Saarale Tortuse ja tulime koos - Ermis ja Tortus, mina Stella ja Kerttu. Pärast seitsmese trenni ajal Stellaga jalutasime ja nunnutasime Stacy koerasid. Tahan ka sellist tõugu koera... :) Igatahes kell 8 läksin ära sealt.

1 comment: