Monday, February 21, 2011

Siiamaani.

Ma olen Angelaga sõitnud juba üle aasta. Ma ei oska enam eriti üldse kellegi teisega sõita, sest ma olen Angelaga nii ära harjunud. Ma olen käinud temaga kõige rohkem võistlustel kui kellegi teisega ja Angela on lihtsalt minu superponi. :) Angelale meeldib väga kõike süüa ja kui saaks, näriks ratsmed kohe tükkideks. Me oleme võistlenud ts kuni 80cm ja koolisõitu A skeeme. 80cm pole siiani kunagi puhtalt sõitnud aga eks me õpime. :) Angela on ju alles 4 ka. Sünna on 27.07.2006. No tegelt aasta järgi 5. Angelal on SUUPPPER iseloom ja üldse ülimusi. Me oleme võitnud nüüd eelmise aasta lõpp ja selle aasta algus ka kaks esikohta, üks ta 70cm ja teine koolisõit ABC 2-2 skeem. No koolisõidus on tegelikult rohkem häid kohti: 2, 4, 5, 5. Angela on muidu raudjas (või raudias? :D) Nojaa ta turjakõrgust ma täpselt ei tea, mingi suvaka pulgaga tallivahel mõõtes tuli 144, ma arvan et ta on laiusesse samapalju ka. :D

Siia hakkan ma nüüd meie trennidest kirjutama, niipalju kui neid veel on. Meil on kaks võimalust... 1) Ma sõidan temaga veel 3 aastat, nii et keegi teine temaga ei sõida, nimelt saan Angela endale. 2) Ma saan kellegi teise ja meie ühised trennid lõppevad... Hetkel ma ei mõtle sellele.

Byebye .

No comments:

Post a Comment