Thursday, March 3, 2011

01.03.2011 ja 02.03.2011

Teisipäeval siis käisime ka ratsutamas. Mul naguikka Angela eks. :D Mu ema sõitis Hismanaliga ja veel oli Charlotte Legendiga. Merle käskis mul libiseva ka panna. Panin siis selle peale ja läksime trenni. Traavis algul oli hästitubli, tegime mingeid voldi harjutusi. Aga galopis jälle nii palju kihutas. :(  Ja ma ei tea, mis kinnisidee see Angela võtnud on et enam ÜLDSE ratsmesse minna ei või :(
Muidu käekõrval oli ta rahulik, kui läksin ja tulin. :D Seegi hea.

Et se post liiga lühikeseks ei saaks kirjutan kohe ka 2 märtsi ära. :D

Kõigepealt sellest, et Veronika oli mata olümpiaadil ja ta ei jõudnud õigeks ajaks tagasi. Siis mu ema viis mind ise, ja me hakkasime ikka 8 minta hiljem minema. Jõudsin siis umbes pool niitu ja kohe oli juba autoaknast näha tore üllatus- Angela on koos Boginjaga koplis. Kohe kui autost välja sain tõin Anksu ära ja viskasin boksi, seejärel tõin ka Boginja. Panin Angela kibekähku valmis ja tulin tulema, sest pidi ju olema väike parkuuri võistlus ja ma pidin parkuuri ka veel pähe õppima. Niidus panin Angela jälle boksi ja läksin parkuuri ruttu õppima. Õppisin seda mingi 3 minutit, rohkem lihtsalt polnud aega. Panin ruttu kaska ja turvavesti selga ning panin ka igaksjuhust võistlusolukorra jaoks kannused peale, kuigi ta on mingiks turbopaueriks hakanud. (õnneks ei pidanud võistlusriideid kandma :D) Me pidime siis kohe juba soojendama minema. Soojenduse ajal oli ta jälle lõug nii püsti kui saab, tõesti ei tea kuhu need kombed kadunud on :(
Aga no suht savi, siis varsti hakkasime juba hüppama. Soojendushüpe lattaed oli suht ok, kuid okseri peale kihutas ja siis ees pidurdas... No igatahes ma oli 70cm esimene. Läks hästi, 0kp. Suutsin igalt poolt teha väikse pöörde (mul olid kõigi peale kõige väiksemad pöörded :D) 70cm jäime esimeseks, kokkuvõttes koos 80cm jäime teiseks. No kessee siis ikka Frycile ära teeb eksole. Angelal on ju lühem samm ka. :D
Aga 80 cm oli nii, et kell oli juba 6 ja kuna Veronika tahtis ka seda sõita, siis oli ikka väga nõme. Me pidime MÕNEMAD KOOS parkuuri sõitma, nii et mina ees ja tema järgi + need olid ainult ümberhüpped. Süsteemi ajal ma kukkusin kaela peale, kuid 100% ime oli see, et süsteemis ei tulnud ükski latt maha. Jalused suutsin ka siis ära kaotada. Üks latt tuli maha ka sest ma üritasin (no ekssee oli ju ikka naljasõit pigem) teha üliväikseid pöördeid ja Angela tõesti ei saanud välja hüpata nii kõrget nii väiksest pöördest.
No lõppkokkuvõttes olen rahul võib öelda. Kui see Angela oma pea ka vaid rahulikult alla saaks ja ei kimaks, oleks ju täitsa tore.

No comments:

Post a Comment