Monday, March 28, 2011

25.03 Ponikarikas Tondil

Kell 9.30 võttis Merle mu kodust peale. Siis võtsime veel Veronika peale ja läksime niitu. Suht kohe läksime Vercaga ja tõime ka Anksu ära tarmotallist. Pätsasin talle Bentoni uksetagant mingid porgandite ja tomatitega päitsed. :D Mul oli vajadus siniste järele. Ja ossaimet, Merle oligi ostnud täpselt sellised kaitsmed mida mina ka neljapäeval veskas piilumas käisin ja mõtlesin kas osta või mitte. :D Igatahes panime siis ponkasid veel valma ja transakaitsmed+pinded. Kui laaadimine hakkas, läks Angela ilusti peale, aga Ermis seal punnis vastu ja jäi kivikujuks. Tarmo siis oli tal ees, mina, Merle ja Stella tõmbasime Ermise taga risti olevatest kordedest ja Veronika seal ajas luuaga. :D Lõpuks see ponipätakas ikka tuli ja saime minema hakata. Vahepeal käisime ka mingis kohas mingit treiku torujuppi ostmas, mida polnud. Ootasime siis seal ja mõtlesime et kas me ikka võistlustele jõuame. Lõpuks ikka jõudsime. Tondi tall on nii imelik! Mingi kääbustall keset linna. Seda nähes poleks ma eluseeski mõttele tulnud et see mingi tall on. Tondil siis õppisime parkuuri ära ja ma läksin suht kohe soojendama, sest 75cm olin esimene. Soojendus oli suht ok, kuid parkuuris teise takistuse peal tuli üks tõrge. :( Ja siis uuesi sõitmiseks kulus aega ja sain kokku esimeses osas 6kp. :( Stella ja Veronika mõnemad sõitsid puhtalt , kuid suht aeglaselt. Nad jäid 7 ja 8.

85 oli veel masendavam, selle tõrkusime kuuenda peal üldse välja. Pole üldse Angela moodi tõrkuda! Võinoo nagu Merle ütles, et ta ei tõrkunud vaid tõmbas mööda. Ja ega mina ka seal seljas koguaeg nii koba ja Anks ju vabatahtlikult erkrohelisest juustuaukudega kollist üle ei hüppa... No suht peale minu sõitu kohe läksime ära niitu ja olime seal mingi veits aega ja oligi kõik.

No comments:

Post a Comment