Sunday, April 3, 2011

26.03 ja 30.03

Laupäeval siis läksin trenni naguikka. Pidin libiseva panema, sest Anks mingi ilge puulõug ju. Mu ema sõitis Patricijaga, kui mu mälu mind ei peta, see oli mingi üle nädala tagasi ju. :D Igatahes suht ok trenn oli. Aamuidu mingid tüübid soomest koos Maritiga (Kukrumäe treener/omanik vist :D) seal hobuseid, kellega Heiki muidu sõidab/võistleb. See tüdruk suht ei oskanud sõita. Aga asi oligi selles, et nad mingi proovisid seal mingi 2 tundi neid hobuseid, ja tassisid meie takistuse ka veel teisele poole. Siis ma mingi suht ootasin seal Angela seljas ülikaua et huvitav millal nad lõpetavad. Aga siis toodi järgmine hobune proovimisele. :D Ma viisin siis Anksu nii kauaks boksi kui nad seal olid ja tulin 1 tagasi. Sõitsin siis jälle mingi aeg, lõpuks sain hüpata ka. Angela suht tahtis kihutada takistusele. Charlotte hüppas ka Legendiga ja Jaanis Pokkeriga. Pärast läksime Torisse üht poni proovima mulle.

Kolmapäeval tegi Merle meile jälle hüppetrenni ja jälle pidin libiseva panema. Angela oli suht normaalne, aga süsteemil jälle tahtis tõrkuda kui esimest korda tulin, aga ikka ei saanud sest ma ei lubanud. D: Muidu me hüppasime suht väikseid, mingi 70cm. Algul tulime lattidega lattaeda ja risti nagu ponikarikal oli see 85cmis. Pärast jalutasin veel Angelat veidi ja viisin ära. Muidu Veronikal oli Benton, Helenal Ermis ja Karinil Fryc. Rohkem inimesi trennis polnud.

Tsauka ^^

No comments:

Post a Comment