Sunday, April 17, 2011

15.04 ja 16.04

Reedel olid trennis mina-Angela, Veronika-Ermis, Stella-Benton, Isabel-Varuna, Karin-Fryc, Charlotte-Legend. Vahepeal oli Anksu hästihea, vahepeal mitte nii hea. Tegime siis skeemi harjutusi, mis kuu lõpus ABCle tulevad. Mina lähen Angelaga 2-2 skeemi, Mirjam ka Angelaga ( :( ) aga ta seda 1-2 skeemi või ma ei tea mis number seal on, aga igatahes seda kõige lihtsamat. Kindlasti kui kuklakumm on ülikõvasti peal võidab ära nooh. Veronika ja Helena Ermisega tahtsin ka 2-2 skeemi minna, aga pärast trenni Veronika mõtles ümber ja siis Helena ka vist ja lähevad hoopis ka seda kerget. Stella läheb Bentoniga mõnemat vist, Karin Fryciga 2-2 ja Isabel Varunaga ka 2-2 skeemi. Rohkem ei viitsi loetada. :D
Ma ei tea kas ma olen seda siin öelnud, aga järgmisel reedel ehk suurel reedel on meil Tondil ponikarikas. Mina ja Stella Angelaga ja Veronika ja Helena Ermisega. 80cm.
Muidu Veronika ütles et tal oli elu siteim trenn. Normaalne. Kell 7 käisin Melluga hüppamas ka, siis oli Stella Angelaga, Helena Ermisega, Mirjam Birgiga. Hüppasime lõpus 80cm parkuuri ka, Meloodia oli hästi tubli tegelikult, keegi pole temaga mingi 100 aastat hüpanud ka vist. Tõrkus trenni jooksul ainult 3 korda, mis on tema jaoks vähe, sest algajatega tõrgub ta tavaliselt maalattijuba 10 korda... Aga mis ma siin Meloodiast räägin , Angela blogi ju.

Laupäeval oli Angela ülihää. Sõitsin seekord tädiratsanikega koos. Täiega koperdasid ees ikka. Nende tempo on taaaa-taaaa-taaaa-taaaaa, meil muidu trennis tatatatata. :D Mul oli muidu suht paha olla ja väsind olin ka aga Angela oli lihtsalt nii hea et ma ei saanud trenni pooleli jätta. Ikka kohe aru saada kui mingid algajad pole seal seljas kõlkunud pea nädala. (neljapäev sai ta puhata ja teisipäeval sõitis Karin kui ma õigesti mäletan ja esmaspäev oli ka puhkekas vist) Merle ütles ka et ma olen Angelale pihta saama hakanud. :)

Järgmisest nädalast hakkan nädala kaupa kirjutama, ei viitsi igat trenni ükshaaval kirjutada siia. Praegu olen nkn kaks trenni korraga kirjutanud.

No comments:

Post a Comment