Monday, April 25, 2011

20.04 , 22.04, 23.04

Nagu ma ütlesin, siis nüüd nädala kaupa. Kolmapäeval (20) hüppasime parkuuri. Kõigepealt sõitsin mina Angelaga. Anks oli suht hea, soojendus oli väga hea, aga kaks takistust mis me järjest hüppama pidime ei tulnud üldse välja... See teine takistus oli ülirõveda koha peal ka, aga Merle ütles et me peame Tondi pöördeid harjutama :D Pärast hüppasime 80-90 parkuuri, Angela oli tubli ja ei ajanud midagi maha. Minul kaska aga hakkas ära tulema nii, et suht pea otsas oli ja pidin vahepeal tagasi lükkama kui ära tahtis kukkuda. :D Stella sõitis siis pärast Angelaga ja mina Bentoniga. Tal ei tulnud eriti üldse välja, Angela tõrkus ühte takistust 3 korda. Sain ka Bentoniga 3 korda risti hüpata :D Veronikal ja Helenal läks Ermisega suht hästi. Pärast läks Angela kell 6 ka trenni Mirjamiga. Vaene Anks kes mitu trenni järjest saama peab. Suht ruttu läksime ära.

Reedel siis Tondi ponikarikas! Suht vara läksime kohale ja saie kõik ilusti tehtud. Ainult saba jäi mustaks sest kolmapäev polnud aega pesta ja reedel enam ju enne võistlust ei pesnud. Angela oli heaa ja sõitsime 80cm puhtalt :) Jäime 5-endaks.
Muidu enne mind oli Stella, ime! Tavaliselt olen alati mina esimene igal pool. Tal läks esimeses osas üks latt maha. Helenal Ermisega läks teises osas latt maha ja jäi 8. ja Veronikal Ermisega ka puhas sõit ja oli 2. :) Meile seal keegi kaasa ei elanud, kui teised parkuuri sõitsid käis mingi ilge kisa seal. :D "Edasi, edasi! Põmm, põmm, plaks-plaks!" Meie sõidu ajal kõik mingi vait. Pärast niitu enam tagasi ei läinud sest mu vanemad ütlesid et nad ei viitsi järgi tulla. :( Normaalne.

Laupäeval siis ka trenni. Harjutasin laupäevaseks koolisõiduks. Suht iseseisev trenn jälle, sest need tädiratsutajad jälle harjutasid seal mingit täisistakut. Angela oli vahepeal hea, aga galopis suht kihutas :( No ma ei saa aru miks ta ei või aeglaselt rahulikult galoppi joosta... Pärast lasin Saaral ka Angelaga mingi 10 mintsa sammu käia. Ta lemmik opa Anks nüüd! Päris normaalne ju! Nuias Merlelt et saaks Angelaga peale 30 ehk ABCd Angelaga sõitma hakata. Muidu pärast sain seljas Anksi ära viia, ta oli hästi rahulik, nii soe oli ka.

No comments:

Post a Comment