Sunday, April 17, 2011

09.04 ja 13.04

Laupäeval tegin suht iseseisvat trenni, sest mingi 3 tädiratsutajat (kaasaarvatud minu ema) harjutasid seal mingi täisistakut rajapeal. Olin teisel pool siis. Angela oli üliüli hea, läks hästi ratsmesse samm-galopp üleminekud olid ka väga head. Ilma ühegi traavisammuta. :) Olen õppinud Anksut peatama ka nii et tal jääksid jalad ilusti võrdselt kõik. Nii tubli ponuu. :) Vahepeal trenni lõpu poole kui ma olin enne vaba ratsmega sammu teinud jälle tahtis galopis veits pikaks minna ja kiirustama hakata. Täitsa lõpus oli jälle hästi hea. :))

Kolmapäeval hüppasime. Mina-Angela, Stella-Benton, Veronika-Ermis, Helena-Patricija, Karin-Fryc. Angela väga hea ei olnud, kaks korda ajas lati maha ka. Helena ja Stella oleksid peaaegu alla kukkunud. D: Aanomai tea rohkem polegi vist sellest trennist kirjutada.

No comments:

Post a Comment