Thursday, March 17, 2011

12.03.2011 Võistlused

Kõigepealt läksime tarmotalli ja tegime varustuse ära. Siis jooksime niitu, et parkuuri tassida ja õppida. Õppisime siis ära ja Merle ütleb et kell 11 käime koos parkuuri läbi, enne tooge ponid ära. Kell oli kolmveerand 11. :D Me siis jooksime jälle ruttu tarmotalli ja puhastasime Anksu ja Ermise üliruttu ära, kuigi olid ju võistlused ja oleks võinud korralikult teha. Läksime siis jälle tagasi ja viskasime ponid boksidesse. Oh, mul läks meelest ära et enne kui ponidele järgi läksime võtsime Letsu kaasa, sest ta jääb Ermise boksi nädalaks ajaks puhkusele. Ermis elab siis Letsu boksis. Kui me tulime, siis Kerttu ja keegiveel tõid Meloodiat võistluse ajaks Angela boksi, et Angela saaks Meloodia omas olla. Aga siis edasi et kell oli juba 11 läbi ja me kõndisime siis Merlega parkuuri läbi. Kell pool 11 pidi juba soojendus hakkama ja siis ma mingi üliruttu vahetasin riideid ja olin jälle mingi viimane kes soojendama jõudis. Soojendusel Anks mingi jälle üli peapüsti ja siis kartis veel plakateid ka, pole üldse tema moodi. Igatahes Angelal oli turbobauer (meelega kirjutasin valesti, et keegi nüüd jälle mõllama ei hakkaks et ma ei oska inglise keelt (kuigi tegelikult ei oskagijuu) hullult sees jälle. Vasakust pöördest kui välja sai pani kohe ajama. Igatahes lõpuks tuli siis minu kord ja läksin parkuuri sõitma. Anksu oli hästitubli, kõik sammud ja värgid klappisid. Aa seda pole ka veel öelnud et see on 70cm. Olimingi nii et ma sõitsin ära siis öeldi taimtubiit ja siis Veronika ja Ermis sõitsid ära ja siis jälle taimtubiit ja lõpuks Isabel ja Pristol ja jälle taimtubiit. :D Ehk ma jäin kolmandaks. Lastearvestuses oli meid ainult neli jah. Aga meil kolmel olid kõigil mingid sajandike vahed. Igatahes ma arvan et see on parim sõit nagu korralikkuse poolest, et tavaliselt Anksu ronib mingi hullult alla aga seekord oli kõik üliokk. :) Muidu oleks sinist rosetti tahtnud, sest ühtegi sinist veel pole, aga kolmanda koha kink oli parem- ma sain mingi karbi hobusemaiuseid aga teine koht sai sokid. :D Angelal poleks ju midagi neist sokkidest, ainult mulle. Maiust saab ta ikka ise ka süüa. Peaks nüüd rääkima siis et pärast kui sõit tehtud avastasin, et Angelal on jalg katki. Siis me pesime seda ja panime ühte asja peale. Starti sain ikka minna 80 ka sest verd ei jooksnud siis enam ja nägi suht ok välja. Igatahes 80 oli supperhüpper sessuhtes, et puhtalt sõitsime :) Ja jäime 11. Vägahea, sest 25% autasustati ja me olimegi nende sees viimasena. Saime siis ühe ilusa kollase roseti ja 10 eurot ka. Aga Angelat tuleb vägaväga kiita, et ta ikka ühtegi latti maha ei ajanud. Süsteemis räigelt päästis mu välja, kus ma ette ronisin (ta tuli ju ühesammu vahet kahega). Võitis selle sõidu Polina Fryciga. Võit jäi ikka niitu. :) Pärast siis viisin Anksu ära ja olime platsil ka.

Vägapikk jutt tuli nüüd, loodan et keegi viitsib lugeda ka. Pildi eest võime tänada jälle Karmenit. Tsau. :)

No comments:

Post a Comment