Saturday, November 19, 2011

18.11

Kirjutaks siis eilsest trennist, igav hakkas. :D
Igatahes oli eile väga naljakas tallis. Läksime siit välja mingi pool neli, ehk olime kohal umbes neli. Saara tuli ka meiega. Helena helistas Vene keele tunni ajal ka Veronikale niiet ta telefon helisema hakkas aga ta ei pannud seda kinni sest õpetaja vist ei pannud tähele. Siis Veronika ütles et ta sõimab selle kuradi Helena nii täis niidus, ja siis ma hakkasin naerma. Õpetaja käskis mul selle peale mingit dialoogi tõlkima hakata mida ma varem näinudki polnud. Suht enamus sõnu ei teadnud. Aganoo vahetpole. Läksime siis niitu ja panime parkuuri üles. Suht kahtlane parkuur tuli, tegime kitsastest maalattidest ka ühe okseri, sest pikkade lattidega poleks mahtunud. Hüppamine on Angelaga ka nii raskeks läinud. Kurat küll miks topitakse sinna algajaid hüppama kes ta tõrkuma panevad. :( Ta vaatas juba mingit 65cm asja et WTF is that. Kui ma poleks säärega peale surunud täiega siis ta poleks sinna läinudki peale. Samas pööretes kihutab nii mis hull. Süsteemis ta tegi esimesele koguaeg lisasammu, no ma ei saanud seal midagi peale hakata et ta seda ei teeks. Pärast tahtis Merle et ma üksi ühte 90cm lattaeda ka tuleksin, et vaadata kas seal hakkab ka lisasammutama vms. Õnneks tuli suht normaalselt üle. Siis lõpetasin ja ta läks Lauraga veel edasi. Pärast sai kinu ka. Panime Kerttu ja Helena Pokkeri boksi kinni ja siis tahtsime ´Kerttut välja lasta aga Helenat mitte. Aga kuna Helena on nii tugev siis ta sai ka ikka välja. Anks passis kõrval boksis kuidas nad seal maadlesid ja tal oli ka vist naljakas. :D Sõme riietusruumis Kerttu ja Miriami toitu ka, neil alati igast kummikommi ja krõpsu kaasas. :D Ja siis sai igast asjade üle naerda jnee. Merle tul itallivahele kaks korda mölisema et mis me siin karjume. Ups. :/ No ega mina karjusin kõige vähem niiet jah, olen tubli laps. :D Kõige vanem ka. Siis vaatasime veel paari kohta kus me pole varem käinud aga seda siin ei avalda :D Okei. Täna trenni ei läinud sest nohu :S Kahju.

Aga tsau praegu. :)

No comments:

Post a Comment