Thursday, November 17, 2011

So good, but so difficul

Angela kohta käib see lause siis. Kui osata temaga sõita on ta niihea, aga kui mitte niiraske. Ma kõigun kuskil seal vahepeal. Enamasti muidugi raske poolel. Eile trennis oli Anks traavis-sammus täiega hea, galopp jälle ülemõistluse, kuid parem kui enne eelmisi koolisõidu võistlusi. Merle ütles mulle eile, et seal Vääna KS võistlusel võeti vastu otsus, et võib kasutada laste ja poni A klassis abiratsmeid.
Ja küsis ega ma ei tahaks minna, et treiku peal üks koht vaba. Lubasin siis mõelda. Vaatan praegu, et võistlus hakkab 10 ja ponid esimesed. No jessus, siis ma pean ju 7 niitväljale minema, et patse teha. Samas on järgmine päev Rahulas takistussõit. Einoo ma nüüd just mõtlesin välja, et negatiivseid tegureid rohkem kui positiivseid, niiet ma ikka ei lähe. Stella peab ka Angelaga hüppama ja mina ka, ei tea millal ma seda skeemi siis veel harjutama peaksin.
Sain eile ka Calendulaga sõita. (esimest korda elus) Stella oli vihane, et tema Calendula, et keegi teine sõidab. Notuletaevas appi, kõigil mingid probleemid et sõidetakse "minu" hobusega. Ma olen sellest juba ammu üle saanud, sest kõik nkn sõidavad Anksiga. :( Merle ka ütles et saadab arve, et omastatakse tema hobuseid. Muidu on Calendula ülilahe- selline tunne nagu istuks mingi koolisõidu hobuse seljas. Ja ta on nii ära rikkumata ka võrreldes Angelaga. Samas on ta väga kahtlane võrreldes Angelaga- üks samm on agu Angelal 3 sammu. Aga Stella kui sa seda loed tea- nkn sõidad sina temaga edasi niiet ära põe et keegi teine temaga sõitis!

Pildil Stella ja Calendula suvel, pilt minutehtud. ;)

No comments:

Post a Comment