Friday, November 25, 2011

Tänane pääv :D

Täna kõigepealt kui niitu jõudsime vaatasime et tassitakse takistusi. Läksime ka siis tassima. Kui parkuur püsti, jalutasime Anksi ja vaatasime et ei lonka enam. Ta on terve selle nädala longanud muidu ja siis kui Anks haige oleks olnud oleks me Pristoliga läinud võistlusele. :S Ma niiiniii lootsin et Angela saab terveks. Kõigepealt ma sõidsin Pristoliga, sest Stella pole Angelaga üldse harjutanud. Pristol oli niiiiii aeglane. Ja kui edasi ajada siis lööb selle peale tagant üles. Mitte niimoodi kõvasti, aga ikka. Ma lihtsalt üldse ei suutnud temaga hüpates kaasas püsida, no lihtsalt võimatu, ta hüppas nii imelikult. :D Vahepeal tuli jalus ka ära hüppe peal. Ma mõtlesin olemasolevatest takistustest teistele ja endale parkuuri ka, sest kõigepealt pidid kõik ise mõtlema aga siis Merle küsis minult ja ütles et mul on hea parkuur ja et me kõik seda sõidaks. :D Lõpuks sain siis Anksi selga ja ta nagu hullult kihutas võrreldes Pristoliga ja oli nii väike. Nii imelik tundus- Angela väike ja kiire, Pristol suur ja aeglane. Igatahes ta ei ajanud ühtegi latti maha ega tõrkunud ka. Hüppasime 90cm lehvikut ja okserit ka parkuuris. Ma pean õppima ennast rohkem kinni hoidma hüppe ajal, sest ma nii lahti... No muidugi Angelaga oli palju mõnusam kui Pristoliga, talle näita takistust ja ta lähen kihutades sinna peale. Angela on ikka nii musi, no kuidas saab üks hobune nii sõbralik olla. :)
Aa ja seda ka mis me peale trenni tegime- oma kappi suurpuhastuse! Suurimad naerukrambid see kuu sain kätte täna. Me leidsime oma kapist 2 samasugust stekki ja ühe samasuguse turvavesti nagu stellal on. :D No issandjumal, oleme kellegilt varastanud vist kogemata. Panime turvavesti aknalaua peale enampakkumisele, et kes tahab see võtab. :D Kapis oli veel mingi 20 tühja ja täis kilekotti ning mingi 10 paari Stella kindaid ja ratsakindaid ja ratsasokke. :D Siis leidsime veel igast ratsmeid ja kaks kannust, mis olid erinevast paarist. Kapipõhjas oli mingi 3cm porikiht. Siis pesime veel harju ja panime valmis mis me pühapäev võistlustele kaasa võtame. Ma nii loodan et Angela homme ka ikka ilusti terve. Siis peaks veel otsima kus ta pruun tekk on, aga see kindlasti kuskil kadunud. Ja ma peaks lõpuks valtrapi ka ära pesema, vbl ma ei viitsigi aga ma loodan et ma viitsin ikka.

Päris pikaks läks nüüd jutt. Aga tsau. :)

No comments:

Post a Comment