Thursday, November 3, 2011

Võistlused

Kuna trennid läksid kohutavalt läksin ikka algtaset. Laupäeval sõitis Angelaga ka Merle. Tõsiselt jube. Suu täiesti korrast ära. Traavis läheb ratset järgi andes alla, kui ratset veits võtad tõmbab üles ja hakkab kihutama. :S Galopp üliüli jube ikka. Täielikult pea püsti ja kihutab. Eitea kas ma oleksin pidanud siis põhitaset minema???


Nojah, algtasemes olin muidugi esimene kes sõitis. Patsid tegime koos Veronikaga üliruttu valmis, sest jõudsin vaid tund aega enne soojendusele minekut kohale. Eelmisel päeval tegin varustuse ära ja pesin saba ära. See teine tüdruk Marit kes Angelaga sõitis ei teinud midagi peale puhastamise. Igatahes olin esimene ja protsent oli 63,9. Seda skeemi polnud ma varem kordagi läbi sõitnud, kui välja jätta see, et eelmine aasta sõitsin seda Väänas. Teine koht oli Marit Angelaga, kolmas Stella Calendulaga. Nojah, ega see võit eriti tähtis ole, sest siiski algtase. Ellen oli mu peale vihane et ma võitsin, sest tema väiksema tasemega inimesed ei võitnud. No jumal küll oleksin võinud ju siis väljaspool arvestust sõita, ma tõesti ei suuda sellise rikutud hobusega sõita. Näen trennides räigelt vaeva ja siis ikka pannakse sinna koguaeg algajaid ja tädiratsutajaid kes mööda platsi suvakalt ringi uhavad. Nii tuleb kasuks see.
Muidu kolmapäev sõitsin Ermisega, Angelal oli ühetrenniline algajaga puhkepäev. Kahtlane? Ermis on ka suht kahtlane. :D Hüpata ta üldse ei oska.
Piltide autor on Karmen Kikas. (esimesel pildil ärge mu nägu vaadake :D)

No comments:

Post a Comment